Носівська СЮТСубота, 03.12.2016, 07:44

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Хто має адмініструвати офіційний сайт навчального закладу? - Форум | Реєстрація | Вхід

Для участі у форумі оберіть бажаний форум, увійдіть до нього. Натисніть на назву теми. Для додавання свого повідомлення - натисніть кнопку "Відповісти" (RDD REPLY). Якщо бажаєте створити свою тему на нашому форумі - тисніть на кнопку "Нова тема" (NEW TOPIC) та напишіть своє повідомлення. Зверніть увагу, що участь у форумі можуть брати тільки користувачі, які зареєструвались на сайті, або у системі uCoz..

[ Нові повідомлення · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Форуми позашкільників » Форум керівників позашкільних закладів » Хто має адмініструвати офіційний сайт навчального закладу? (На сьогодні це питання риторичне.)
Хто має адмініструвати офіційний сайт навчального закладу?
VasilVasДата: Вівторок, 10.09.2013, 00:37 | Повідомлення # 1
Керівник проекту
Група: Администраторы
Повідомлень: 15
Репутація: 0
Статус: Offline
На сьогодні питання ведення офіційного сайту навчального закладу є надто актуальним. Проте воно не врегульоване. Хто має адмініструвати сайт? Директор? Заступник? Методист? Секретар-діловод? Вчителі (керівники гуртків)  інформатики? Чи всі разом? Пошуки відповідей на ці питання все частіше турбують керівників закладів, які як відомо, відповідальні за все.

А воно, це питання, таки варте серйозного підходу. Одна справа створити сайт закладу, наповнити його різноманітною інформацією, прийняти участь у конкурсі WEB-сайтів і забути про нього, а інша - щоденний догляд за створеним контентом, який насамперед передбачає постійне інформаційне поповнення. А це – вибір тематик, написання і набір текстів, підбір ілюстративних матеріалів, постійне слідкування за коментарями, пошук і видалення вандальних записів... А ще ж потрібно постійно перечитувати і коригувати ті матеріали, які починають старіти. Словом, копітка робота, яка щоденно забирає не одну годину часу і якій нема кінцевого терміну. При цьому, якщо приміром вчитель помилився в журналі, чи плані, чи розробці уроку, то це, крім нього самого, можуть побачити ще декілька осіб. А помилку, чи недостатню грамотність на сайті бачать сотні й сотні людей, причому далеко не тільки з місцевих колег. На сайт і з міністерства можуть зазирнути. А він офіційний. Тут вже й враження про заклад і інші неприємності…

Відтак адміністрування сайту стає відповідальним і копітким заняттям. І цілком очевидно, що воно має оплачуватися, як оплачується будь яка робота. Поки що наші штати і інструкції по заробітній платі цю потребу не враховують. То ж хто як вирішує підняті проблеми? Поділимось досвідом?
 
LiderДата: Четвер, 19.09.2013, 16:08 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
У нас це також проблема. Створили перший сайт і паролі роздали всім. Кінчилось тим, що сайт хтось украв. Тепер створили другий сайт і паролі тільки в директора. За наповнення сайту відповідають два методисти, які (не при директору) шлють йому найпалкіші побажання. Робота ця справді маруднаі невдячна
 
galanyaДата: Вівторок, 08.10.2013, 11:01 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Ми самі ж у всьому винні! Самі створили безкоштовно, самі ж безкоштовно і підтримуємо! От і показали їм, що все може робитись і безкоштовно!
 
LiderДата: Вівторок, 08.10.2013, 11:55 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
Винні. Бо створювали сайти так, напівжартома – вийде, чи не вийде… Вийшло. Начальству сподобалось. І от маєте тепер по життєву мороку! Але ж вирішувати якось це треба? Правильно у першому пості написано: «Відтак адміністрування сайту стає відповідальним і копітким заняттям. І цілком очевидно, що воно має оплачуватися, як будь яка робота».
 
tamaraДата: П`ятниця, 15.11.2013, 22:39 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Як і в будь-якій справі, вирішення даного питання має носити професійний підхід. Доглядати сайт має людина, яка в цьому розуміється і має бажання це  робити.  Кожна праця має не просто поважатися, а бути оплачувана! На жаль... Хто цим може похвалитися???
Поки що в позашкіллі - майже одні фанати-ентузіасти! Маємо палку з двох кінців...
 
Форум » Форуми позашкільників » Форум керівників позашкільних закладів » Хто має адмініструвати офіційний сайт навчального закладу? (На сьогодні це питання риторичне.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


При використанні інформації з сайту "Носівська СЮТ" посилання на адресу http://nosivka-syut.at.ua є обов`язковим © 2016
Copyright VasilVas (В.В. Кияниця) © 2016
Створити безкоштовний сайт на uCoz