Хто має адмініструвати офіційний сайт навчального закладу?
|
|
VasilVas | Дата: Вівторок, 10.09.2013, 00:37 | Повідомлення # 1 |
Керівник проекту
Група: Администраторы
Повідомлень: 15
Статус: Offline
| На сьогодні питання ведення офіційного сайту навчального закладу є надто актуальним. Проте воно не врегульоване. Хто має адмініструвати сайт? Директор? Заступник? Методист? Секретар-діловод? Вчителі (керівники гуртків) інформатики? Чи всі разом? Пошуки відповідей на ці питання все частіше турбують керівників закладів, які як відомо, відповідальні за все.
А воно, це питання, таки варте серйозного підходу. Одна справа створити сайт закладу, наповнити його різноманітною інформацією, прийняти участь у конкурсі WEB-сайтів і забути про нього, а інша - щоденний догляд за створеним контентом, який насамперед передбачає постійне інформаційне поповнення. А це – вибір тематик, написання і набір текстів, підбір ілюстративних матеріалів, постійне слідкування за коментарями, пошук і видалення вандальних записів... А ще ж потрібно постійно перечитувати і коригувати ті матеріали, які починають старіти. Словом, копітка робота, яка щоденно забирає не одну годину часу і якій нема кінцевого терміну. При цьому, якщо приміром вчитель помилився в журналі, чи плані, чи розробці уроку, то це, крім нього самого, можуть побачити ще декілька осіб. А помилку, чи недостатню грамотність на сайті бачать сотні й сотні людей, причому далеко не тільки з місцевих колег. На сайт і з міністерства можуть зазирнути. А він офіційний. Тут вже й враження про заклад і інші неприємності…
Відтак адміністрування сайту стає відповідальним і копітким заняттям. І цілком очевидно, що воно має оплачуватися, як оплачується будь яка робота. Поки що наші штати і інструкції по заробітній платі цю потребу не враховують. То ж хто як вирішує підняті проблеми? Поділимось досвідом?
|
|
| |
Lider | Дата: Четвер, 19.09.2013, 16:08 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Статус: Offline
| У нас це також проблема. Створили перший сайт і паролі роздали всім. Кінчилось тим, що сайт хтось украв. Тепер створили другий сайт і паролі тільки в директора. За наповнення сайту відповідають два методисти, які (не при директору) шлють йому найпалкіші побажання. Робота ця справді маруднаі невдячна
|
|
| |
galanya | Дата: Вівторок, 08.10.2013, 11:01 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Offline
| Ми самі ж у всьому винні! Самі створили безкоштовно, самі ж безкоштовно і підтримуємо! От і показали їм, що все може робитись і безкоштовно!
|
|
| |
Lider | Дата: Вівторок, 08.10.2013, 11:55 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Статус: Offline
| Винні. Бо створювали сайти так, напівжартома – вийде, чи не вийде… Вийшло. Начальству сподобалось. І от маєте тепер по життєву мороку! Але ж вирішувати якось це треба? Правильно у першому пості написано: «Відтак адміністрування сайту стає відповідальним і копітким заняттям. І цілком очевидно, що воно має оплачуватися, як будь яка робота».
|
|
| |
tamara | Дата: П`ятниця, 15.11.2013, 22:39 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Як і в будь-якій справі, вирішення даного питання має носити професійний підхід. Доглядати сайт має людина, яка в цьому розуміється і має бажання це робити. Кожна праця має не просто поважатися, а бути оплачувана! На жаль... Хто цим може похвалитися??? Поки що в позашкіллі - майже одні фанати-ентузіасти! Маємо палку з двох кінців...
|
|
| |