1
Терен
(30.03.2012 00:22)
0
А ось на цьому сайті: http://direktor.at.ua/ знайшлося таке:
Дилема: Чи потрібно педагогічним працівникам подавати ДЕКЛАРАЦІЮ
Приймається Закон, потім вносяться до нього зміни. Ще згодом - рішення Коституційного суду (2012 р.) і так може продовжуватися нескінченно довго. Та 01 квітня (день, коли потрібно подавати ДЕКЛАРАЦІЮ) вже через декілька днів. То ж хто повинен її подавати: тільки директор, чи все ж таки і керівник закладу, і його заступник, і вчитель.
Давайте спробуємо разом розібратись, хто підпадає під, так званих, "посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини першої статті, але одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету" і мають подати ДЕКЛАРАЦІЮ ПО ЗАКОНУ ПРО КОРУПЦІЮ (на разі не говоримо про податкову декларацію про доходи та майно).
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. (ч. 2 ст. 81 ЦКУ)
Бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Тобто, можна стверджувати, що посадові особи всіх бюджетних установ мають подати декларацію за формою з додатку до Закону про корупцію до 1 квітня 2012 року за місцем роботи (служби).
Якщо хочете бачити повну картину, то звертаємося до ДЕРЖАВНОГО КЛАСИФІКАТОРУ УКРАЇНИ (КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМ ВЛАСНОСТІ ДК 001:2004) 3.4.4 ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - утворюється компетентним органом державної влади 3.4.5 КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - утворюється компетентним органом місцевого самоврядування
Це з'ясували. Тепер перейдемо до "посадових осіб"
Згідно частини другої статті 2 Закону України "Про державну службу", посадовими особами вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
Частинами третьою, четвертою та п'ятою пункту 1 постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику у справах про хабарництво" від від 26.04.2002 № 5 передбачено, що "організаційно-розпорядчі обов'язки - це обов'язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів, їх заступники, особи, які керують ділянками робіт. "
Адміністративно-господарські обов'язки - це обов'язки по управлінню або розпорядженню державним, колективним чи приватним майном. Такі повноваження в тому, чи іншому обсязі є у начальників планово-господарських, постачальних, фінансових відділів і служб, завідуючих складами, магазинами, майстернями, ательє, їх заступників, керівників відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.
Тож тепер судіть хто "попав" під прес Закону про корупцію і хто має подавати декларацію.
(Джерело: Взято за основу матеріал "Coldplay - Активний учасник ГЛК" з форуму http://www.kadrovik01.com.ua)
|