Перший млинець грудкою?
Отже діждалися. Сьогодні на сайті інституту інноваційних технологій і змісту освіти з’явилися результати Всеукраїнського конкурсу веб-сайтів позашкільних навчальних закладів у 2013 році.
Переможцями стали:
Лауреатами стали:
Що можна сказати… Серед переможців і лауреатів жодного сайту СЮТ, чи ЦНТТУМ. Воно й не дивно. Якщо на всю Україну передбачено всього три переможці й шість лауреатів. Можна тільки поспівчувати журі у їх напруженій праці по визначенню цих щасливчиків з поміж не менш як 150 сайтів. Воно ж би, звичайно, у преамбулі можна було би написати скільки сайтів прийняли участь у конкурсі. Віра не дозволила? А це не маловажно при такій кількості учасників. Багатьом, дуже багатьом учасникам хотілось би довідатися про своє четверте, двадцяте, сорокове, а то й сто десяте місце і порівняти своє досягнення з досягненнями інших.
Адже в цьому конкурсі були досить чіткі критерії. І якщо в журі розглядалися і оцінювалися всі сайти, то кожний з них набрав певну сумарну кількість балів. То що заважило опублікувати результати (кількість балів) кожного із сайтів, що прийняли участь у конкурсі? Хіба учасникам конкурсу не цікаво хто став п’ятим, а хто сто п’ятим?
От як на мене, то я не побачив різниці між сайтом Турійського РБДЮТ і сайтом Щорської СЮТ. Але один з них лауреат, а другий – ні. На скільки ж балів він відстав від лауреата? Відповіді нема. І я впевнений, що багатьом, дуже багатьом учасникам цього конкурсу, які не подолали другий (обласний) тур, теж цікаво було би подивитися і порівняти свої сайти не тільки із опублікованими 9-ма щасливчиками. Та, врешті, хоч би просто список усіх сайтів офіційних учасників конкурсу опублікували!
Далі. Як на мене, то журі віддали перевагу мережкам з цяцьками-кліпалками і «випадаючими» меню (чим вже давно нікого не здивуєш), а не інформативності, затребуваності і авторству матеріалів, доцільності їх публікації на сайті, повноті висвітлення. Майже в усіх переможців і лауреатів історія закладу налічує 5-7 коротеньких абзаців. В жодного нема положень про масові заходи з підсумковими протоколами. А саме це є цікавим і потрібним для шкіл і сотень учасників цих заходів, щоб показати свої результати батькам, товаришам. Врешті, це елемент популярності і потрібності сайту, задля чого він створюється. На у всіх є форуми, а в тих що є – вони здебільшого формальні. На деяких із обговорюваних сайтів-щасливчиків є рекламні баннери з явно не педагогічною тематикою, скоріше, навпаки. Журі мали б реагувати.
Закрався сумнів, що журі не аналізували відвідуваність сайтів, число переглядів і іншу статистику. Адже не в усіх з названих переможців і лауреатів є лічильники статистики. По чому тоді журі оцінювали відвідуваність сайтів? Це ж найважливіший критерій. Навіщо тоді сайт? Для конкурсу?
Не всі оприлюднені в підсумках сайти коректно відображаються у різних браузерах. А визначений лауреатом http://chuguev_bdut.edu.kh.ua/ взагалі не відкрився жодним браузером. Принаймні, впродовж 12 годин моїх спроб. У частини з сайтів надто «громіздкі» завантажувальні сторінки, що суттєво погіршує юзабіліті. Журі не відреагували. Чи може ті, що не потрапили в призери, мають ще гірші параметри? Були б повні результати, це міг оцінити і порівняти кожний бажаючий.
Загалом же результати цього Всеукраїнського конкурсу неможливо проаналізувати тільки за дев’ятьма оприлюдненими учасниками. Хотілось би мати більше інформації. Надто багато людей по всій Україні місяцями, а то й роками, трудилися над створенням сайтів своїх закладів. І мати більше інформації про фінал конкурсу їх законне бажання. А то щось не надто хочеться приймати участь у наступних конкурсах. Не побачити себе в переможцях-щасливчиках, чи хоч би просто у списку учасників із здобутим результатом (протоколі конкурсу) – досить сумнівний стимул на майбутнє.
P.S. Ті, хто не знає що таке протокол конкурсу (виставки, змагання) можуть з меню нашого сайту увійти в «Протоколи масових заходів» і подивитися як це робиться на районному рівні. А ми тут говоримо не про районний, а про Всеукраїнський. Хтось подумає навіщо? Щоб усі бачили свій результат і мали змогу порівняти його із результатами інших. |