Головна » 2012»Грудень»17 » Типові штатні нормативи позашкільних навчальних закладів
16:32
Типові штатні нормативи позашкільних навчальних закладів
Про штати позашкільних закладів
Найголовніше питання: чи стосуються ці нормативи районних, міських і селищних позашкільних закладів? Адже в п.1 цього документа написано: «Типові штатні нормативи позашкільних навчальних закладів поширюються на позашкільні навчальні заклади комунальної форми власності, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій…»: А де районна ланка, раз вже обласна названа? Виходить так, що слід чекати ще один документ, який пошириться на позашкільні навчальні заклади державної та комунальної форми власності системи Міністерства освіти і науки України? Чи на сферу відділів освіти рай(міськ)держадміністрацій?
З одного боку у згаданих Типових штатних нормативах знаходимо такі нормативи, як «до 300 учнів», «не менш як 0,5 ставки техпрацівника на заклад», чи «заклади з пічним опаленням». Де ви бачили обласні ПЗ з контингентом менш як 300 учнів, чи єдиною напівтехробітницею, або з пічним опаленням? Тобто, якщо виходити з подібних нормативів, то цей документ мав би поширюватись на всі позашкільні заклади України…
До нового року (до 01.01.2013) залишається дві неділі. Якщо ми при закладці кошторису не внесемо зміни у наші штати згідно нового документа, то пізніш, після затвердження кошторисів, ми цього зробити вже не зможемо. Як діяти? Хто там ближче до «освітянського олімпу»? Допоможіть!
Чи може дійсно, як багато хто стверджують, слід орієнтуватися на застосування свіжих Типових штатних нормативів? То чому ж у назві цього документа не написати:«Типові штатні нормативи позашкільних навчальних закладів поширюються на позашкільні навчальні заклади державної та комунальної форм власності системи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України». Крапка. І не писати: "які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій…"
А в наказі до цього документа написати простий і зрозумілий пункт: «Примірні типові штатні нормативи позашкільних навчальних закладів державної та комунальної форми власності системи Міністерства освіти і науки України», які були уведені наказом МОН України №202 від 11.03.2010 вважати такими, що втратили чинність»? І не було б жодних питань.
P.S. Документ у форматі WORD. Його можна скачати з нашого меню - "Нормативно-правова база", або просто клікнути на зображення обкладинки під заголовком статті і відкрити.
Ці штати для всіх крім державних. Закладайте по максимуму все що зможете і повертаймося до Законів про місцеве самоврядування і додаткові штати за рішенням сесій депутатів після подання обгрунтувань відповідних відділів освіти... Ходять чутки, що наступний рік в освіті буде роком позашкільної освіти.
Відповідь: Чудово. Тільки для місцевих фінуправлінь і централізованих бухгалтерій потрібен документ, що підтверджує поширення обговорюваних тут Типових штатних нормативів на позашкільні заклади низової ланки (міськ-районних), принаймні. Бо поки-що вони спираються на п.1 цього документа у якому написано те що, в принципі, і викликало запитання.
закладати можна, але на цей наказ не зішлешся, бо є чітке визначення сфери застосування: "поширюються на позашкільні навчальні заклади комунальної форми власності, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністррацій" і чомусь не спадає на думку, що міські і районні помилково забули дописати
Відповідь: "...помилково забули дописати" - саме така думка й в автора статті, яка обговорюється.
Такий важливий і очікуваний нами документ оприлюднено посеред навчального року. А це значить, що всі штати набрані і групи також. Тобто все діє згідно того, як було закладено у кошторис на 2012 рік і передбачено тарифікацією на 2012-2013 н. р. Все зайнято, як кажуть.
Більш того, багато централізованих бухгалтерій відділів освіти, які переважно, як відомо, обслуговують позашкільні заклади районної і міських ланок, під контролем місцевих фінуправлінь вже зробили відповідні розрахунки на наступний 2013 рік, де фінансування і чисельний склад працівників повторили за зразком 2012 року. У цих документах фінансування нових посад і самі посади не передбачені. Звільнити кого не будь навіть із сумісників (щоб вивільнити кошти під нові посади) з ініціативи адміністрації закладу без порушення законодавства вже запізно… А тут ще й пункт 3 у наказі Міністра «…не допускати збільшення чисельності працівників у закладах, що склалась на 01 січня 2013 року». Кінець «революції», яка й на розпочиналась.
ПИТАННЯ: Чому цей довго і давно очікуваний позашкільниками документ, не був оприлюдненим до 1 вересня, щоб був час до 1 січня зреагувати на такі суттєві зміни відповідним чином?
Відповідь: І вся ця гарячковість ще й припала на невиплату зарплат бюджетникам, коли всі злі і екзальтовані до краю. На розмови про нові посади реагують як бик на червоне... Не позаздриш директору позашкільного закладу.
Цей документ готувався у часи «комірників» з «конюхами». А час спливав. Де доплата, чи ставка, чи пів-ставки за адміністрування офіційного сайту закладу? Це ж яка серйозна робота, результат якої бачать тисячі людей з багатьох країн! Так комірнику платять, а над сайтом сидіти годинами і ламати голову зобов’язують безоплатно. Ще й конкурси сайтів влаштовують. Чи хай хоч дозволять оплачувати цю роботу як години гурткової, але без дітей, бо тут вони тільки заважають та помилки додають, які потім усі бачать.
Відповідь: Дійсно з оплатою за адміністрування офіційного сайту закладу прогавили. Зміни в "штати" вже навряд чи будуть найближчим часом.
А як можна зрозуміти цей пункт? 3. Керівникам позашкільних навчальних закладів привести штатні розписи закладів у відповідність до цього наказу. При цьому з метою економного і раціонального використання коштів та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 943 «Про економію державних коштів» не допускати збільшення чисельності працівників у закладах, що склалась на 01 січня 2013 року.
Відповідь: Так і розуміти. Тобто нові посади можна ввести тільки в межах виділеного кошторису. Хотілось би щоб ті, хто ЦЕ написали, самі спробували ЦЕ виконати. Нічого не порушивши.
Чи є гранична норма вихованців для ПНЗ? Наприклад, у нас зараз 4000 вихованців. У нас є: директор, заступник з НВР, зав методичним відділом, зав масовим відділом, культорганізатор і акомпаніатор Це реально ПНЗ з кількістю вихованців 4000 і 136 педагогічними працівниками? Чи можна якось змінити ситуацію?
Відповідь: Чи є гранична норма вихованців для ПНЗ? - Та, начебто, такої не існує. Все визначається можливостями виділеного вам бюджету. Це реально ПНЗ з кількістю вихованців 4000 і 136 педагогічними працівниками? Чи можна якось змінити ситуацію? - Ну ви ж бачите, що штатні нормативи пов'язані з кількістю дітей у закладі. Чим більше дітей, тим "жирніші" штати. От тільки вводити їх важко (те, що ви запитували перед цим заважає). Залишається оббивати пороги фінуправління і доказувати потребу по нормативах. Нам дещо вдалося - домоглися двох нових посад, а деякі поки що на 0,5 ставки. Головне, що домоглися. Успіху, колеги!
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]